Soy Pau Diaz - Página 2 Hitskin_logo Hitskin.com

Esto es una previsualización de un tema de Hitskin.com
Instalar el estiloVolver a la ficha del tema.

Todos los foros
Soy Pau Diaz - Página 2 Registrate_22_zps9e54cac0
Todos los foros
Soy Pau Diaz - Página 2 Registrate_22_zps9e54cac0



 
ÍndiceNormasÚltimas imágenesRegistrarseConectarse

+13
Ronaldo512
Jaenera
Batty
MARTIMONI
NEROCAESAR
jimo
Antisozzial
Anacrusa
Atlántida
Lunaclara
Rociito
mariEu
Pau Diaz
17 participantes

    Soy Pau Diaz

    NEROCAESAR
    NEROCAESAR
    Moderador


    Mensajes : 33793
    Edad : 123
    Localización : ROMA

    Soy Pau Diaz - Página 2 Empty Re: Soy Pau Diaz

    Mensaje por NEROCAESAR Jue Abr 05, 2012 6:44 pm

    Lunaclara escribió:
    NEROCAESAR escribió:El problema, company, és que molta gent no enten català, però sempre obtindràs respostes.

    Realment éts professor de català?...; el teu texte escrit, fa dubtar-ho.

    Salut.

    Nieto, yo no se escribirlo Sad Sad , pero si habláramos seguro que me me entendías perfectamente Smile

    Claro, abuela, pero tú no has entrado en este foro, diciendo que eras profesora de catalán...; mientras que este señor que ha entrado sí.

    amore

    Lunaclara
    Lunaclara
    V.I.P.


    Mensajes : 8957
    Localización : a saber ande ando, jaaaa

    Soy Pau Diaz - Página 2 Empty Re: Soy Pau Diaz

    Mensaje por Lunaclara Jue Abr 05, 2012 6:46 pm

    NEROCAESAR escribió:
    Lunaclara escribió:
    NEROCAESAR escribió:El problema, company, és que molta gent no enten català, però sempre obtindràs respostes.

    Realment éts professor de català?...; el teu texte escrit, fa dubtar-ho.

    Salut.

    Nieto, yo no se escribirlo Sad Sad , pero si habláramos seguro que me me entendías perfectamente Smile

    Claro, abuela, pero tú no has entrado en este foro, diciendo que eras profesora de catalán...; mientras que este señor que ha entrado sí.

    amore


    No no, yo soy aprendiz de todo maestra de nada Razz Razz
    El autor de este mensaje ha sido baneado del foro - Ver el mensaje
    NEROCAESAR
    NEROCAESAR
    Moderador


    Mensajes : 33793
    Edad : 123
    Localización : ROMA

    Soy Pau Diaz - Página 2 Empty Re: Soy Pau Diaz

    Mensaje por NEROCAESAR Jue Abr 05, 2012 7:26 pm

    Anacrusa escribió:
    Pau Diaz escribió:
    Gràcies per les seves paraules, Lunaclara. Sí, el meu castellà escrit no és molt desenvolupat. No he après l´idioma en una manera normal. L'any 2003, vaig començar estudis en castellà i vaig obtenir un batxillerat en Castellà, però després no vaig continuar. Vaig aprendre Castellà més a casa meva amb la meva mare, però vam fer la mova (??)incorrecte: ens vam mudar a Girona i havia de parlar castellà en situacions actuals abans de temps (quina forma de redactar és aquesta?).

    El meu Castellà parlat és pitjor que el meu castellà escrit. He elejit (per Déu!!! Es diu "he triat") que no parli o escrigui castella per ara (això què vol dir?). Espero que hi ha (és "que hi hagi") mes persones com tu que sapigui Catala també (????), perquè aquest forum es l´un sol he trobat (què vol dir, això?).



    M´alegria fer el teu company.

    És impossible que siguis professor de català fent tantes faltes d'ortogtafia. Vols prendre'ns el pèl. La negreta és meva.

    Aixó és el que sembla, Ana...
    Lunaclara
    Lunaclara
    V.I.P.


    Mensajes : 8957
    Localización : a saber ande ando, jaaaa

    Soy Pau Diaz - Página 2 Empty Re: Soy Pau Diaz

    Mensaje por Lunaclara Jue Abr 05, 2012 7:38 pm

    NEROCAESAR escribió:
    Anacrusa escribió:
    Pau Diaz escribió:
    Gràcies per les seves paraules, Lunaclara. Sí, el meu castellà escrit no és molt desenvolupat. No he après l´idioma en una manera normal. L'any 2003, vaig començar estudis en castellà i vaig obtenir un batxillerat en Castellà, però després no vaig continuar. Vaig aprendre Castellà més a casa meva amb la meva mare, però vam fer la mova (??)incorrecte: ens vam mudar a Girona i havia de parlar castellà en situacions actuals abans de temps (quina forma de redactar és aquesta?).

    El meu Castellà parlat és pitjor que el meu castellà escrit. He elejit (per Déu!!! Es diu "he triat") que no parli o escrigui castella per ara (això què vol dir?). Espero que hi ha (és "que hi hagi") mes persones com tu que sapigui Catala també (????), perquè aquest forum es l´un sol he trobat (què vol dir, això?).



    M´alegria fer el teu company.

    És impossible que siguis professor de català fent tantes faltes d'ortogtafia. Vols prendre'ns el pèl. La negreta és meva.

    Aixó és el que sembla, Ana...

    Y si lo es?...........no se dará cuenta de las faltas de los alumnos, jajajajaj
    El autor de este mensaje ha sido baneado del foro - Ver el mensaje
    NEROCAESAR
    NEROCAESAR
    Moderador


    Mensajes : 33793
    Edad : 123
    Localización : ROMA

    Soy Pau Diaz - Página 2 Empty Re: Soy Pau Diaz

    Mensaje por NEROCAESAR Jue Abr 05, 2012 9:22 pm

    Antisozzial escribió:
    Pau Diaz escribió:
    Lunaclara escribió:
    Atlántida escribió:Hola, Pau!

    Sempre és un plaer tenir a gent amb cultura per poder debatre. Però, com diu la Lluna, el teu castellà (escrit) sembla deixar molt a desitjar ..., no s'entén això en un català d'avui dia i, encara menys en un professor català. Espero que comprenguis la meva estranyesa i la d'alguns altres. Així que, si ens expliques perquè sembles un professor de català sioux, t'ho agrairem i tots tan amics.

    Una cordial salutació i benvingut Wink

    Traducción para "aspañoles todos":

    Siempre es un placer tener a gente con cultura para poder debatir. Pero, como dice la Luna, tu castellano (escrito) parece dejar mucho que desear...; no se entiende eso en un catalán de hoy día y, aún menos en un profesor catalán. Espero que comprendas mi extrañeza y la de algunos otros. Así que, si nos explicas porqué pareces un profesor de catalán sioux, te lo agradeceremos y todos tan amigos.

    Un cordial saludo y bienvenido Wink

    justo lo que yo quería decir, solo que estaba en plan vago [Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

    Gracies per les seves paraules, Lunaclara. Si, el meu castella escrit no es molt desenvolupat. No he apres l´idioma en una manera normal. El any 2003, vaig començar estudis en castella i vaig obtenir un batxierat en Castella, pero despres no vaig continuar. Vaig aprendre Castella mes en la casa meva amb la meva mare, pero vam fer la mova incorrecte: Ens vam mudanzar a Girona i havia de parlar castella en situacions actuals abans de temps.

    El meu Castella parlat es pitjor que el meu castella escrit. He elejit que no parli o escrigui castella per ara. Espero que hi ha mes persones com tu que sapigui Catala també, perque aquest forum es l´un sol he trobat.



    M´alegria fer el teu company.

    No dejes ese maravilloso idioma, el catalan, y no escribas en el idioma imperaislsta fascista castellano que tantos años sometio a otras pequeñas lenguas, yo hablo fabla aragonesa del valle de chistau y a veces me expreso y escribo mal el castellano por mi disgrafia y por que no me siento a gusto con este idioma, y los compañeros se roen de mi

    Díselo Velitte...; que tú eres también un gran profesor de castellano...; y de catalán, si te lo propones. :diente:
    Ronaldo512
    Ronaldo512
    V.I.P.


    Mensajes : 100010

    Soy Pau Diaz - Página 2 Empty Re: Soy Pau Diaz

    Mensaje por Ronaldo512 Vie Abr 06, 2012 1:44 am

    Bienvenido.

    La verdad que veo tu misión difícil aquí.

    Suerte.
    Atlántida
    Atlántida
    Maestro/a


    Mensajes : 3578

    Soy Pau Diaz - Página 2 Empty Re: Soy Pau Diaz

    Mensaje por Atlántida Vie Abr 06, 2012 7:09 pm

    No deja de sorprenderme el éxito que tienen siempre los "camuflados" (troll, clones, "roleros". etc...) [Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

    Ya decía yo que al AntiVeli le iba a hacer gracia..¡un amiguete!...
    NEROCAESAR
    NEROCAESAR
    Moderador


    Mensajes : 33793
    Edad : 123
    Localización : ROMA

    Soy Pau Diaz - Página 2 Empty Re: Soy Pau Diaz

    Mensaje por NEROCAESAR Vie Abr 06, 2012 7:21 pm

    Ronaldo512 escribió:Bienvenido.

    La verdad que veo tu misión difícil aquí.

    Suerte.

    Ánimo Ronaldo, veo que estás haciendo honores a la elegancia, con tu nueva firma...
    Tinajas
    Tinajas
    Moderador


    Mensajes : 40967
    Localización : En cualquier parte del Universo

    Soy Pau Diaz - Página 2 Empty Re: Soy Pau Diaz

    Mensaje por Tinajas Dom Abr 08, 2012 7:14 pm

    Hola Pau Diaz, bienvenido al foro, espero que te diviertas.
    Pau Diaz
    Pau Diaz
    Novato/a


    Mensajes : 74
    Edad : 41
    Localización : Gerona, Spain

    Soy Pau Diaz - Página 2 Empty Re: Soy Pau Diaz

    Mensaje por Pau Diaz Mar Abr 10, 2012 4:27 pm

    L´area en que visc no conte moltes catalaparlants. Son mes gent aqui que parlen castella. L´idioma Castella es un partit tercer que no sigui benvingut. Com explicaré, partits tercers son una problema en la meva vida.
    avatar
    Sonrisa
    Baja voluntaria


    Mensajes : 34609

    Soy Pau Diaz - Página 2 Empty Re: Soy Pau Diaz

    Mensaje por Sonrisa Mar Abr 10, 2012 4:31 pm

    Pau Diaz escribió:L´area en que visc no conte moltes catalaparlants. Son mes gent aqui que parlen castella. L´idioma Castella es un partit tercer que no sigui benvingut. Com explicaré, partits tercers son una problema en la meva vida.

    Bienvenido, pero nu mentero de ná, necesito traductor.......Sapitooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo [Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
    El autor de este mensaje ha sido baneado del foro - Ver el mensaje
    El autor de este mensaje ha sido baneado del foro - Ver el mensaje
    Lunaclara
    Lunaclara
    V.I.P.


    Mensajes : 8957
    Localización : a saber ande ando, jaaaa

    Soy Pau Diaz - Página 2 Empty Re: Soy Pau Diaz

    Mensaje por Lunaclara Mar Abr 10, 2012 6:47 pm

    Que cosas!!!!!!!!!!!!!!!! scratch scratch scratch
    Tinajas
    Tinajas
    Moderador


    Mensajes : 40967
    Localización : En cualquier parte del Universo

    Soy Pau Diaz - Página 2 Empty Re: Soy Pau Diaz

    Mensaje por Tinajas Mar Abr 10, 2012 6:56 pm

    No entiendo nada, claro soy de Castilla.
    El autor de este mensaje ha sido baneado del foro - Ver el mensaje
    Lunaclara
    Lunaclara
    V.I.P.


    Mensajes : 8957
    Localización : a saber ande ando, jaaaa

    Soy Pau Diaz - Página 2 Empty Re: Soy Pau Diaz

    Mensaje por Lunaclara Mar Abr 10, 2012 7:00 pm

    ni yo y soy valenciana............no me cuadra ná de ná...........
    Atlántida
    Atlántida
    Maestro/a


    Mensajes : 3578

    Soy Pau Diaz - Página 2 Empty Re: Soy Pau Diaz

    Mensaje por Atlántida Miér Abr 11, 2012 12:20 am

    Pau Diaz escribió:L´area en que visc no conte moltes catalaparlants. Son mes gent aqui que parlen castella. L´idioma Castella es un partit tercer que no sigui benvingut. Com explicaré, partits tercers son una problema en la meva vida.

    I un bé negre amb potes roses... Twisted Evil
    NEROCAESAR
    NEROCAESAR
    Moderador


    Mensajes : 33793
    Edad : 123
    Localización : ROMA

    Soy Pau Diaz - Página 2 Empty Re: Soy Pau Diaz

    Mensaje por NEROCAESAR Miér Abr 11, 2012 1:03 am

    Atlántida escribió:
    Pau Diaz escribió:L´area en que visc no conte moltes catalaparlants. Son mes gent aqui que parlen castella. L´idioma Castella es un partit tercer que no sigui benvingut. Com explicaré, partits tercers son una problema en la meva vida.

    I un bé negre amb potes roses... Twisted Evil

    Yo creo que este señor sabe tanto catalán, como César chino mandarín...; no sé si ponerme de profesor...
    Ronaldo512
    Ronaldo512
    V.I.P.


    Mensajes : 100010

    Soy Pau Diaz - Página 2 Empty Re: Soy Pau Diaz

    Mensaje por Ronaldo512 Miér Abr 11, 2012 1:09 am

    Este es el hilo de las anti bienvenidas?
    [Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
    El autor de este mensaje ha sido baneado del foro - Ver el mensaje
    NEROCAESAR
    NEROCAESAR
    Moderador


    Mensajes : 33793
    Edad : 123
    Localización : ROMA

    Soy Pau Diaz - Página 2 Empty Re: Soy Pau Diaz

    Mensaje por NEROCAESAR Miér Abr 11, 2012 10:47 pm

    bolo escribió:Aquest senyor té de professor de català, el que jo de catedràtic d'economia de la UAB, fins Aznar que només parlava català en la intimitat, té un nivell més alt que Pau.

    Traducción:
    Este señor tiene de profesor de catalan, lo que yo de catedratico de economia de la UAB, hasta Aznar que solo hablaba catalan en la intimidad, tiene un nivel mas alto que Pau.

    Per tots els déus, Bolo!!...; no sabia que tu també feies ús d'aquest bell idioma...

    Salutacions roman
    es.
    El autor de este mensaje ha sido baneado del foro - Ver el mensaje

    Contenido patrocinado


    Soy Pau Diaz - Página 2 Empty Re: Soy Pau Diaz

    Mensaje por Contenido patrocinado


      Fecha y hora actual: Dom Oct 06, 2024 4:29 am